Блог рефлексії за програмою Інтел 10
суббота, 13 апреля 2013 г.
пятница, 12 апреля 2013 г.
четверг, 11 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 9
На нашому занятті ми з колегами обговорили приклади створення робіт учнів. Обговорили способи допомоги учням стати більш цілеспрямованими в навчанні, а також створили форму її оцінювання. Я розглянула та проаналізувала диференційоване навчання. Крім того, створила інструмент для підсумкового оцінювання.
Цей модуль допоміг ще раз переконатися, що навчання має бути диференційним, бо всі учні різні, з різними здібностями, можливостями, але всі вони мають адаптуватися до сучасного життя, стати успішними. Після всього зробленого внесла корективи в план теми.
среда, 10 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 8
Цей модуль допоміг мені оцінити значення вхідного
оцінювання, розробити критерії оцінювання учнів до початку їх роботи над проектом.
Гарна ідея - учні повинні оцінювати роботу своїх однокласників, а також самих себе.
Цікаво бути на місці
своїх учнів!
Самий
цікавий момент - це об'єднання в групи, "запеклі" дискусії, гра в різноманітні
ігри.вторник, 9 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 7.
Приклад учнівської роботи, створений у цьому модулі відповідає цілям запланованого навчального процесу. Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту.
понедельник, 8 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх
учнів, а саме ще раз впевнилася, яке зло може нанести зворотна сторона Глобальної мережі та чому необхідно
вивчити учнів правилам безпечної роботи в Інтернеті.
Вікі та онлайн-документи для спільного
редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні
діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
Електронна
пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють
учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через
Інтернет.суббота, 6 апреля 2013 г.
Рефлексія. Модуль 5
Цей модуль допоміг мені поміркувати про
те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес
навчання моїх учнів, а саме:
найчастіше використовуються для
пошуку в Інтернеті такі популярні пошукові системи, як www.google.com,
www.yahoo.com, www.yandex.ru. Коли учні володіють навичками ефективного
пошуку, вони швидко можуть знайти велику кількість потрібної інформації
та надійних веб-сайтів, які можуть допомогти в навчальних дослідженнях.
Звуження зони пошуку дозволяє знаходити потрібні дані. Як і в будь-якому
дослідженні, введення до пошукової системи конкретного ключового слова
або фрази ,
яке прийшло вам на думку на початку пошуку, може призвести до
знаходження великої кількості веб-сайтів. У такому випадку природно
приходить на думку бажання звузити зону пошуку для зменшення кількості
знайдених веб-сайтів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)